Начало » Статии » Холистичен подход » Във форма за лятото с натурални тайни

Във форма за лятото с натурални тайни

Send Email

Особености на горещия сезон

Лятото е високофункционален сезон, от който могат да се възползват напълно само... високофункционалните хора! Комфортните температури създават условия както за умерено трениране, така и за пълноценен релакс; нови данни сочат, че те са благоприятни и за активността на имунните клетки. В същото време жегите могат да доведат до кожни изгаряния, спадове в енергетиката и кръвното налягане, нарушаване на минералния баланс, проблеми с нервната, храносмилателната и отделителната системи.

Биоритъм, движение и почивка

Дългият ден предразполага към повече активност, но е добре тя да започва достатъчно рано сутринта, в хармония с природните ритми и докато не е прекалено топло. Следобед е добре да се организира лека почивка на сянка; вечерта отново е време за движение, стига да не е скоро преди лягане. Сънят остава основният фактор за оползотворяване и на другите полезни мероприятия, тъй като е времето, когато те дават резултат под формата на пълноценно възстановяване. Тъмната и добре проветрена спалня и спането в отделно легло са други основни условия.

Неподозирано много форми на релакс

Не само сънят е важен за отпочиване, човек е добре да се научи да релаксира и през деня, за което помагат редица дихателни и психорегулиращи техники, масажите и медитациите. Това правят и самите природни фактори – слънце (но умерено!), въздух, вода, ходене с боси крака, събиране на диви плодове... Билки, добавки, етерични масла – всичко това, компетентно приложено, закръгля сумарния ефект до неподозирани резултати при физическия и душевен катарзис и цялостното ревитализиране.

Храненето – основен фактор за здраве и жизненост

Леката, предимно плодова закуска, дава енергия и полезни съставки, без да натоварва храносмилането. Вечерята следва да е лека и ранна, с превес на чудесните сезонни зеленчуци, сурови и леко сготвени. Тежките животински и мазни продукти могат да са проблем през цялата година, но това особено важи за летния сезон.

Кои суперхрани и добавки могат да са ни от полза за активното летуване?

Макрокомплекс. Чудесен микс от най-необходимите минерали, аминокиселини и техни производни и витамин С! Бързо усвоим, той се включва веднага в системата, обедняла от жеги и натоварвания на тялото и осигурява възстановяване и висока работосособност, поддържане на електролитния баланс, имунитета и нервната система.

Черна мака на прах. Единствената мака, която е екпериментално доказана за силно подобряване на клетъчното дишане и енергизиране! Особено е ценна за туристите, тъй като подобрява приспособяването към натоварвания и значителни височини.

Протеин от мая, Yeast Protein 500г (шоколад, фъстъчено масло, кафе и солен карамел). Съдържа всички незаменими аминокиселини, плюс аргинин – аминокиселина, нужна за кръвообращението и имунитета, също така последният се подобрява от бета-глюканите и витамините от В-група, а те стабилизират и нервите и т.н.

Ябълков пектин – флейкс. За пречистване на храносмилането и организма от холестерол и тежки метали. Пробиотик.

Хуск. Подобно действие, разтворимите фибри са по-ефективни и поносими от понякога грубите фибри в редица продукти, така че особено при трудна тяхна поносимост, регулирането на храносмилането чрез хуск е адекватно. 

Детокси Файв. Комплексна формула с билкови екстракти и органичен селен, който предпазва черния дроб, бъбреците, кръвта, лимфата и кожата, както и всяка една клетка, от пораженията ,причинени от различни токсини и свободни радикали. Дори и само 15-дневен прием ще ускори многократно летния ви детокс!

Вижте селекция от ефективни хранителни добавки, с които да влезете във форма за лятото от Био здравословен магазин Vita Rama. Вземете с % намаление сега:

 



Send Email